ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan

  • masa pelepasan:2024-01-28 08:26:27
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:267
  • Penerangan pantas:

    Prozor, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuningKebocoran minyak benang luaran bolt atau paipGaris kuasa input da

Kandungan artikel
fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya,ProzorLukisan struktur terperinci bagi pengubah jenis kering, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

ProzorSebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

EnergodarSyarikat pengubah jenis kering

Syarikat pengubah minyak terjun

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.


ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan



Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

sarankanPembuat pengubah kuasa

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan



Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Berapa harganya?Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

ProzorPenghakiman cacat pengubah kuasa

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

ProzorMaklumat produk lain
  • NazaretPenukar jenis kering 10 / 0.4kVSpesifikasi pemeriksaan

    NazaretPenukar jenis kering 10 / 0.4kVSpesifikasi pemeriksaan

  • ParadsasvarPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikKeupayaan bekerja

    ParadsasvarPlatform angkat hidraulik Platform angkat elektrikKeupayaan bekerja

  • ParadsasvarBeli jambatan boarding hidraulikApa projeknya

    ParadsasvarBeli jambatan boarding hidraulikApa projeknya

  • SwarthJembatan penerbangan hidraulik bergerakBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaikan

    SwarthJembatan penerbangan hidraulik bergerakBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaikan

  • SwarthHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam

    SwarthHarga platform pemberontak jenis keretapi panduanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam

  • SwarthTingkat Kecil Dalam Rumah VillaPilihan pertama pengeluar

    SwarthTingkat Kecil Dalam Rumah VillaPilihan pertama pengeluar

  • RAMLAPenukar jenis kering 100 kWMengurangkan pencemaran radioaktif

    RAMLAPenukar jenis kering 100 kWMengurangkan pencemaran radioaktif

  • BarryPlatform angkat hidraulik bergerakApa

    BarryPlatform angkat hidraulik bergerakApa

  • segera:Peringatan: Maklumat ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan memberi anda ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan oleh syarikat kami, perkhidmatan ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan. ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ProzorStruktur pengubah jenis minyakCara membaiki selepas kakisan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!